Friday, September 25, 2009

The sound of music.

Ok sekarang sudah boleh tulis blog dengan aman sebab tadi di computer room ada minah irish duduk di sebelah yang cakap "bless you" setiap kali saya bersin. Dia tidak kacau pun pun tapi rasa pelik la tiba-tiba dia peek tengok apa kau mahu taip kan.

Di sini ada orang yang tidur berdengkur agaknya dia mungkin terlalu penat kelas seharian dari pagi, mungkin juga dia tidak tidur semalaman sebab belajar pasal upper limb penat baca nota-nota S Giles, mungkin mungkin mungkin................




Dan dia baru sahaja bangun. Hello :)

Rupanya dia ada sakit perempuan, bukan penat belajar. Eheh :|

x x x x x x x x

Petang ini ada open house rumah Hariz. Bermakna binge binge binge and then sleep, followed by guilt. Resulting in my presence in the gym the next day :)



"Look Good Naked"

I think that's the best slogan for any gym :)



Bapa serta bonda tercinta sudah cut off budget untuk saya me-renew crunch UCD membership kerana mendapati penyertaan saya di gym tersebut menghasilkan tubuh yang lebih sasa daripada daripada Snoop Dogg. Dengan baki membership sebulan lebih lagi akan ku manfaatkan sepenuhnya sebelum naik 10kg lagi seperti tahun-tahun sebelumnya (-_-")


Buat masa sekarang saya sedikit weight-concerned kerana no-budget for new clothes if i gain weight, again :/ Dengan itu saya ingin mengharapkan pertolongan anda-anda sekalian sila jauhkan makanan-makanan high sugar and saturated fat and trans fat yang sedap-sedap belaka dari pandangan saya, ok?


Sekian, terima kasih.

2 comments:

hatim a.r said...

aku dah pegi weh umah hariz.sumpah sedap giler.meroyan kejap aku makan nasik lemak umah die

Amirah I. said...

pegi x ajak. grrr