Sunday, August 30, 2009




MERDEKA!!

52 tahun sudah umur Malaysia!
(eh jap, Sabah dan Sarawak belum 52tahun lagi okay)



x x x x x x x



Dan ingin juga saya umumkan keberangkatanku pada hari bersejarah ini ke tanah semenanjung tepat pukul 12.15 tengahari dari negeri di bawah bayu, bagi rakan-rakan yang tidak mengetahui.
(mungkin kamu tidak mahu tahu, tapi aku mahu bagitau juga)

Sesiapa yang tidak kita sempat bersua, insyaallah kita bertemu di lain hari jika ada rezeki.

Kalau ada sesiapa yang datang London atau Ireland sila bagitau ok.



3 comments:

hatim a.r said...

oit ko balik naik mas kn?smpai dublin nnt dtg la umah aku kite gerak to ikea bebeh

Amirah I. said...

kau dah smpai dublin ke ni? ke kau tgh transit kat abu dhabi masa bg comment ni?

hatim a.r said...

aku transit dubai la.but dat 1st comment aku tulis kt umah hehe